Raport Rynek Hotelowych Spa 2013

    Już drugi rok z rzędu Europejska Fundacja SPA przy współpracy z Wyższą Szkołą Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku przeprowadziła badania rynku hoteli SPA w Polsce. Celem zainicjowanych badań było uzyskanie aktualnego obrazu rodzimej hotelowej branży SPA, analiza bieżących trendów rozwojowych oraz wyznaczenie standardów benchmarkingu dla tej gałęzi hotelarstwa.

    Czytaj więcej...

    Zarządzanie obiektami spa

    MODUŁ I

    Zyskowne spa: strategia rentowności

    Grupa docelowa: menedżerowie spa, osoby zarządzające hotelami

    Cele szkolenia:

    • zwiększenie przychodów
    • poprawa postrzegania przez gości wartości świadczonej usługi

    Program szkolenia:

    • zwiększenie obłożenia hoteli
    • pozyskanie i zatrzymanie większej liczby klientów lokalnych
    • maksymalizacja rozpoznawalności Twojego Spa w najbliższym otoczeniu
    • optymalizacja kosztów prowadzenia działalności i efektywności pracowników bez ograniczenia wydatków na bezpieczeństwo, utrzymanie obiektów i higienę

    Każdy uczestnik szkolenia otrzyma: gotowe do wykorzystania LISTY KONTROLNE stworzone w oparciu o najlepsze europejskie praktyki i służące usprawnieniu bieżącej działalności.

    Czas szkolenia: 2 dni (14h)

     

    MODUŁ II

    Gościnność w spa: droga do doskonałości

    Grupa docelowa: menadżerowie spa, pracownicy recepcji, kosmetyczki, terapeuci

    Cel szkolenia:

    • maksymalizacja doświadczeń gości począwszy od zameldowania się w ośrodku do wymeldowania
    • wdrożenie zasad, które sprawią, że każdy klient poczuje się jak VIP

    Program szkolenia:

    • wzmocnienie poczucia gościnności (powitanie i zatrzymanie)
    • zwiększenie zmysłu organizacyjnego zespołu ośrodka (specjalistyczna wiedza i wspólne wartości)
    • polecania kuracji stanowiących wartość dodaną
    • usprawnienie reklamy "pocztą pantoflową"
    • zmiany rezerwacji i sprzedaży dodatkowej

    Każdy uczestnik otrzyma: KARTĘ DOSKONAŁOŚCI TIP TOUCH stanowiącą spis złotych zasad prowadzenia najlepszych ośrodków spa

    Czas szkolenia: 2 dni (14h)

     

    MODUŁ III

    Jak zwiększyć sprzedaż w spa?

    Grupa docelowa:  menadżerowie spa, pracownicy recepcji, kosmetyczki terapeuci

    Cele szkolenia:

    • pomoc własnemu zespołowi w pokonaniu barier psychologicznych i w przekształceniu sprzedaży detalicznej w coś z czego wszyscy będą czerpać przyjemność
    • zwiększenie chęci dokonywania zakupów przez klientów dzięki sekretom organizacji sprzedaży w ośrodkach spa

    Program szkolenia:

    • rekomendacja programów zabiegowych w oparciu o czynniki wywołujące emocje u klientów
    • nowe spojrzenie na cenę oraz koncentracja na postrzeganiu wartości
    • odnowienie w ciągu kilku godzin wpływu przestrzeni detalicznej
    • stworzenie wraz z zespołem skutecznego planu działania służącego pobudzeniu sprzedaży

    Każdy uczestnik otrzyma: "SZYTE NA MIARĘ" ZALECENIA przygotowane przez naszego eksperta ds. marketingu i organizacji sprzedaży

    Czas szkolenia: 2 dni (14h) + 1 telekonferencja z każdym uczestnikiem (termin do ustalenia)



    II Europejski Kongres Spa

    Około 100 delegatów z Austrii, Polski, Rosji, Turcji, Węgier i Wielkiej Brytanii wzięło udział II Europejskim Kongresie Spa, który odbył się 26 marca 2015 w Warszawie. Wspólnie zastanawiali się w jaki sposób dynamicznie rozwijający się mega-trend wellness zmieni ofertę obiektów spa oraz czy kraje Europy Środowo-Wschodniej mogą stać się atrakcyjną destynacją wellness dla turystów z całego świata.

    Czytaj więcej...

     

    Zapisz się na newsletter

    Newsletter: